sarina joonam

1392/10/28

1392/10/28 23:06
نویسنده : maman zizi
517 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

خانوم خانوما خداروشكر دندون نيشت كه من خيلي نگران بودم كه اذيت بشي نسبتا راحت دراومد. مباركت باشه عسلم. فقط دو روز تب داشتي و صدات گرفته بود كه من فكر كردم دوباره سرما خوردي ولي وقتي ديدم دندون نيشت سر زده فهميديم كه براي اون بوده. بعدش هم تبت قطع شد و صدات هم خوب شد. الان دوازده تا مرواريد داري عزيزممممم.

 

 

 

شيرين زبونم از حرف زدنت بگم كه حسابي داري دل مارو ميبري. خيلي بامزه و قشنگ كلمات و ادا ميكني.  تو حرف زدنت آهنگ خاصي داري و بعضي موقعها با ناز حرف ميزني. هر روز مارو غافلگير ميكني و يه چيز جديد ميگي. مثلا امروز عكس سگ عمو رهي رو نشون دادي و گفتي اين سمه؟؟؟ آره؟؟؟؟ آخه هميشه اسمشو بهت ميگفتم ولي تو فقط ميگفتي هاپو. امروز بالاخره اسمشو گفتي.

  يه شب كه ميخواستي بخوابي تو شيشه آبميوه خوريت شير ريختم و رو پام خوابيدي و خوردي. از فرداش تا ميگي پا لالا بعدش ميگي سيسه دير يعني شيشه شير. حتما بايد دستت باشه يه كم ميخوري تا خوابت ببره.

  گاهي اوقات هوس ميكني از سر تا پام و ميبوسي يك دفعه ميوفتي به جونم وغرق بوسه ميكني بعد ميگي بسه. خخخخخخ

وقتي برات يه چيزي تعريف ميكنم با همون آهنگ خاص كه گفتم ميگي عهههههه اي بابااااا. خخخخ

ديشب دايي اينا اومده بودن خونمون داشتيم شام ميخورديم نازنين هم سر ميز بود و داشت شام ميخورد تو دستتو ميزدي به زمين ميگفتي نانا پايين بازي. (يعني از صندلي بياد پايين با هم بازي كنيم) ميگفتيم نانا شامشو بخوره وقتي تموم شد مياد پايين. تو هم كلك ميزدي بشقاب شو نشون ميدادي ميگفتي اپ شد ( تموم شد) نانا بيا بازي. همه مرده بودن از خنده از دست تو وروجک من. بعدش هم رفتیم خونه دادا و موقع خداحافظی این عکس و ازتون گرفتم.

 

 

 

  فلش كارتهايي كه باهاشون كلمات و بهت آموزش ميدم تو به من نشون ميدي  و ميگي اين چيه؟؟؟ بعد فوري اسمشو ميگي.  اونايي رو هم كه نميتوني بگي اوني رو كه تو خونه داريم نشون ميدي ميگي اين اينه. مثلا ساعت رو نميتوني بگي ساعت خودمونو نشون ميدي ميگي اين، بعد عكسشو نشون ميدي ميگي اينه.   

شعر هم با هم ميخونيم من اولاشو ميگم تو آخرشو ميگي مثلا من ميگم جوجه جوجه تو ميگي طلائي. من ميگم نوكت سرخ و تو با خنده ميگي آبي بعدش ميگي انايي( حنايي). ميخواي من و اذيت كني و بخندي. دختر شيطون بلااااااا. از شعرايي كه ميخوني فيلم گرفتم اگر بخوام اينجا بنويسم طولاني ميشه. 

 

ديگه يادم نمياد تا برات بنويسم ولي كلماتي كه ميگي تا جايي كه حضور ذهن دارم برات مينويسم عشقممممم. البته به غير از اونايي كه قبلا ميگفتي و برات نوشتم.  منام (سلام). اوبم ( خوبم). بيشين (بشين). بيشين من ( بشينم). پاشوم( من پاشم). كو. اينجا. ببون ( بخون). ببو ( بگو). بیزن(بزن). بشید( ببخشید). آشه( آخیش). آش. ایولی( این وری). پول. بیین( پنیر). دش( كفش) چم( چشم) دهن. دوش ( گوش). ددن( گردن). بوباب( جوراب). اوبابه ( قورباغه). اوبا( خرما). بوز(موز). بدا( بعدا). آي لاب يو (I love you) . كت و داگ هم ديگه درست تلفظ ميكني. البته انگليسي سيب رو هم ياد گرفتي ولي به جاي اپل ميگي الپ.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

,اطفه مامان انیتا
14 بهمن 92 17:18
سلام دوست خوبم دندون 12 انیتا مبارک باشه چه شیرین وشیرین زبون شده دخمل ...انیتا هم همینطوری حرف میزنه...این سن که هستن خیلی با مزه حرف میزنن به ماهم سر بزن وبلاگ انیتا ادرسش تغییر کرده حتما سر بزن خوشحال میشم به قبلی هم سر بزن ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به sarina joonam می باشد