sarina joonam

1392/11/24

1392/11/24 23:56
نویسنده : maman zizi
528 بازدید
اشتراک گذاری
ساريناي شیرین زبون ماماني. 

 
 
دختر گلم ديگه كامل حرف ميزني و با شيرين زبونيات دل همه رو ميبري. البته بعضي كلمات و كه تعداد كمي هست به زبون خودت ميگي. مثلا به ماكاروني ميگي باباديد كه اصلا ربطي به ماكاروني نداره و به کنترل میگی دولود.نیشخند
 
 
 
تو خونه همش راه ميري و ميگي ماماني اوجائييييي( كجايي) من ميگم اينجام تو هم ميگي من ايجايي ام. يعني منم اينجام. قربونت برممممم عسلمممم. 

  
یک خبر خوب هم دارم و اینه كه حميد خاله فاطمه به سلامتی داماد شد و ١٥ بهمن من و تو بابايي با قطار رفتيم يزد. چون هوا خيلي خراب شده بود و با ماشين سفر رفتن خيلي خطرناك بود. شب قبلش هم برف شديدي باريده بود و همه جا پر از برف بود. اين عكس و قبل از رفتنمون به راه آهن جلوي خونه ازت گرفتم.
 
 
 

توی قطار دختر خوبي بودي و ماماني و اذيت نكردي فدات شم. ولي آخرش خسته شده بودي و ميگفتي ماماني بي ييم يعني بريم ميگفتم صبر كن برسيم ميريم ميگفتي پاشو بي ييم. مجبور شدم نيم ساعت آخر و جلوي كوپه وايسیم یا راه بريم تا برسيم. خلاصه اولين سفرتو با قطار تجربه كردي جيگرمممم.
 
 
 
 
خاله زهرا اينا هم اومدن و تو ديگه با من كاري نداشتي چون همش با مبين و مخصوصا متين بازي ميكردي. حتي روز اول تو بغل متين خوابت برد. 
 
 

 
 
شب آخر هم كه اونجا بوديم تب كردي و همش گريه ميكردي و تو خواب حرف ميزدي. همه از خواب بيدار شدن و نگرانت شديم. برات شياف استامينوفن گذاشتم تا بهتر شدي. من فكر كردم سرما خوردي ولي فرداش ديديم دندون نيشت دراومده. الان 14 تا  دندون داري خوشگلممممم.
 
 
 
بقیه عکسها در ادامه مطلب 
 

 

سارینا در حال برف بازی

 

عسلم ژست گرفته برای عکس

 

دخمل مامان و بازی با خونه باربی که صندلیهاشو میچینه و میره روش میشینهقهقهه

 

خوشتیپ خانومی که با عینک مامانش پز میده

 

سارینا و داداش ایلیا جون در یک مهمونی

 

عشق مامانی وقتی این پیراهن و پوشید عاشق گربه های پایینش شد و میگفت cat

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نیکا (مامان پارمیدا)
25 بهمن 92 2:48
سلام سارینای خوشگل و شیرین زبون خاله چقد قشنگ و بامزه حرف میزنی خاله جون . دلم برات تنگ شده به مامانی بگو سر قرارا بیاد ببینمت عشقممممم بوس برای تو و مامانی
خاله فازی(مامان حسنا)
28 بهمن 92 0:22
ای جونم سارینا خوشگله همیشه به جشن وعروسی گلم دلم برات تنگ شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به sarina joonam می باشد