sarina joonam

1393/01/13

1393/1/13 23:39
نویسنده : maman zizi
599 بازدید
اشتراک گذاری
 
 
عشقممممم، نفسمممم، سارينا جونممممم، تولدت مبااااااررررركككككك
 
 
 
دختر عزيزم هر سال با اومدن بهار من خودمو براي تولد بهار زندگيم آماده ميكنم و خيلي خوشحالم از اينكه سال نو رو با يادآوري بهترين روز عمرم كه اومدن تو به زندگي مون بود آغاز ميكنم. من و بابايي تو اين دو سال با وجود تمام نگرانيها و سختيها روزهاي خوشي رو با تو داشتيم و خدا رو هزاران بار شكر ميكنيم كه فرشته نازنيني رو به ما هديه داد تا به زندگيمون رونق بده و لحظه لحظه با تو بودن براي ما لذتيست ناگفتني. دوستت داريم مهربونمممممم. 
 
 



امسال براي عيد سابرينا جون و مامانش الس مهمون ما بودن. لحظه سال تحويل در كنار سفره هفت سين خونه ما كه خاله ليلا زحمت چيدنشو كشيده بود دور هم بوديم و با سبزي پلو ماهي ازشون پذيرايي كرديم. تو هم اسم سابرينا رو ياد گرفتي و ديگه صداش نمي كردي ميما ميگفتي سابينا. به مامانش هم ميگفتي اس. گاهي اوقات هم خيلي بامزه ميگفتي هلو اس. نیشخند

تولدت هم خيلي خوب و عالي برگذار شد. خداروشكر شب خوبي بود و به همه خوش گذشت. تو هم ماشالله خيلي دختر آروم و ساكتي بودي و بر خلاف چيزي كه فكر ميكردم اصلا با من كاري نداشتي و با آريا و نازنين تو اتاق خودت مشغول بازي بودي. و اين نشونه يك سال بزرگتر شدن و عاقل ترشدن دخمل خوشگل خودمه. كيك تولدت هم از اونجايي كه ببيي خيلي دوست داري يك ببيي خوشگل سفارش داديم و خوشحالم كه دوستش داشتي و خيلي تو ذهنت مونده و براي همه تعريف ميكني ببلد( تولد) ببيي شم ( شمع) فوت كردم. قربون اون حرف زدنت بشممممم.  

اينم چند تا عكس از شب تولدت 
 
 
 
   
 
 

 


 
البته تولدت رو شب قبلش یعنی دوم فروردین گرفتیم چون برنامه عیدمون فشرده بود و کرمانشاه هم میخواستیم بریم. سفر خوبی بود و خداروشکر خوش گذشت.   
 
بقيه عكساي عيد ومسافرت سارينا جون در ادامه مطلب 
 

 

 

برج میلاد تهران

طاق بستان کرمانشاه

 

 

غار قوری قلعه پاوه

هتل جمشید کرمانشاه

و آب بازی سارینا

 

 

بازار تهران

 

 

 

 

سیزده بدر خونه خاله زهره 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

اوا
12 فروردین 93 17:27
تولدت مبارک عزیزمممم میبوسمت همیشه به گردش و تفریح شاد باشی گلممم
tandis
14 فروردین 93 10:18
سارینای عزیزم تولدت رو با بهترین آرزوها تبریک میگم از راه دور میبوسمت
عاطفه مامان انیتا
14 فروردین 93 13:21
سلام سلام تولد ساریناجون مبارک ایشالا هزارساله بشه وسالم وخندان باشه
خاله فازی(مامان حسنا)
15 فروردین 93 20:26
ای قربون دخمرک نازمون تولدت مبارک سارینا جونم...انشاالله هزارساله بشی خاله جون همیشه به تفریح گلم دست مامان با سلیقتم درد نکنه
ناهید
25 فروردین 93 0:40
تولد دخمرگلمون مبارک باشه خیلی خوشگل شدی عزیزم واسه خودت خانمی شدی انشاالله همیشه به گردش وتفریح باشی عزیزم
عاطفه مامان انیتا
31 فروردین 93 1:32
زندگی کن و لبخند بزن به خاطر انهایی که از نفست ارام میگیرند و به امیدت زنده هستند و بایادت خاطره میسازند .نمیدانم "بهترین" در زندگی ات چگونه معنا میشود .من همان بهترین را برایت ارزو میکنم . روزت مبارک.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به sarina joonam می باشد