sarina joonam

1391/5/5

1392/8/21 0:03
نویسنده : maman zizi
167 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

واااااي بازم واكسن...                            

امروز هم نوبت واكسن ٤ ماهگيت بود خانوم خوشگله و جيگر ماماني برات كباب... وزنت تو چهار ماهگي ٦١٠٠ و قدت ٦٣ بود... خداروشكر وزن گيريت بهتر شده بود ولي دكتر يه غذاي كمكي داد كه وزن گيريت بيشتر بشه ولي طبق معمول كه چيزي جز شير ماماني نمي خوري اون غذا رو هم نخوردي.( خدائيش بد مزه بود من يه كم خوردم. هههههه )
موقع واكسن زدن خيلي گريه كردي قربونت برم... امروز هم حالت زياد خوب نبود و يه ذره تب هم داشتي... تا صبح نتونستي خوب بخوابى... غرغر هم مي كردي الهي فدات شم... لابه لاي غر زدنات هم چند دفعه گفتي ما ما. من كه دلم برات ضعف رفت عزيز دلم...  مي دونم كه معني اين كلمه رو هنوز متوجه نميشي ولي تو گفتي و من و خوشحال كردي دختركمممممم ...
 
 
 اینم عکسایی که خود مامانی از شما گرفته
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به sarina joonam می باشد