sarina joonam

1391/12/03

1392/8/23 23:09
نویسنده : maman zizi
166 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

جيگر طلاي مامان ١١ ماهه شد. مباركهههههههه
 
 
ديگه چيزي به تولد يك سالگيت نمونده عزيزم. امسال براي من بهترين سال زندگيم بود چون تو اومدي تو زندگيمون عسلممممم.
 
امروز رفتيم مطب دكتر قطبي براي چكاپ و من خيلي خيلي خوشحال شدم چون وزنت  ٥٠٠ گرم بيشتر شده و قدت ٢.٥ سانت بلند تر. دكتر خيلي راضي بود ولي گفت  هنوز حدود ٢١٠ گرم كمتر از حد نرمال هستي و برات مكمل تجويز كرد كه باز دوست نداشتي و من با هزار زحمت نصفشو دادم خوردي و بقيه شو خودم خوردم چون بايد حداكثر تو ٣٦ ساعت تموم ميشد.  فكر كنم به بابا رسا رحم كردي چون قيمتش گرون بود و اگر دوست داشتي بايد هفته اي يكي دوبار ميخوردي. خخخخخخ
 
 
از حرف زدنات بگم كه ني ني ياد گرفتي و به همه چي و همه كس ميگي ني ني. البته با انگشت نشون هم ميدي. كارتون خيلي دوست داري مخصوصا عروسكارو. و همش ميگي ني ني. قربون ني ني گفتنت برم مادررررررر. باي باي هم ميكني و ديگه وقتي كسي از خونمون ميره گريه نميكني و قشنگ براش دست تكون ميدي. ناناي كردنت هم بهتر شده دستاتو ميچرخوني و سق ميزني. راه رفتنت هم كه بيشتر شده و همين روزاست كه ديگه بدويييييييي. هههههه
 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان ساینا
21 آبان 92 1:40
عزیزم خدا حفظش کنهچه بهتر که چاق نیست... دختر ما که خیلی چاقِ منو نگران کرده..توکل بر خدا ایشالله دوتاشون سالم باشن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به sarina joonam می باشد